eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiReklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-07-07 08:27:52
    Temat: Reklamacja
    Od: " wd40" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi i odpowie na pytanie:

    Jak się księguje uznaną reklamację towaru (KPiR, bez VAT)- ja jestem
    sprzedawcą i uznałem reklamację klienta za podstawną, uzgodniliśmy zwrot
    wartości towaru?
    Na podstawie jakich dokumentów?
    Ewentualnie te same pytania lecz dotyczące rękojmii (mogę chyba dobrowolnie
    na coś takiego się zgodzić pomimo wykreślenia rękojmii z ustawy o sprzedaży
    konsumenckiej).

    pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-07-08 21:26:57
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jul 2003, wd40 wrote:

    >+ Witam wszystkich i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi i odpowie na pytanie:
    >+
    >+ Jak się księguje uznaną reklamację towaru (KPiR, bez VAT)- ja jestem
    >+ sprzedawcą i uznałem reklamację klienta za podstawną, uzgodniliśmy zwrot
    >+ wartości towaru?

    *wartości towaru*, czy *towaru* (zepsutego, dajmy na to ?)
    Jeśli "towar" wraca... to chyba normalny zwrot (nawet jakby później
    zlikwidować). Jeśli *nie* wraca... to nie wiem :(, bo niczym nie
    różni się od darowizny !

    pozdrowienia, Gotfryd

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1