  • 21. Data: 2006-02-01 14:38:26
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: t <a...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > No ba! Placic podatki w terminie! Skladac druki w terminie! Nie
    > pozwolic, aby cie ktokolwiek w US zapamietal - masz byc szarym, nijakim
    > obywatelem, a juz na pewno sie nei medrkowac ani nie pyskowac. W
    > kontaktach z urzednikami uwidaczniac ich wyzszosc nad soba. I takie tam
    > ;)

    To gosc ze zlotym zebem o nazwisku Zlotnicki mialby przechlapane :)

  • 22. Data: 2006-02-01 14:38:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 23. Data: 2006-02-01 14:39:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > Ja to byłbym za obowiązkowymi kontrolami na przykład co kwartał. :)
    > Przynajmniej znajdowano by nieprawidłowości popełniane nieświadomie
    > przez podatników. Wtedy ten byłby w plecy tylko podatki i kary
    > od zdarzeń za te trzy miesiące. No i niskie odsetki. Tylko wtedy
    > to połowa kraju musiałaby w aparacie skarbowym pracować. :)

    Cos Herr Dorn mowil ostatnio, ze podatki beda rozliczac podatnikom
    urzednicy...

  • 24. Data: 2006-02-01 14:41:51
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net>

    t napisał(a):

    > Caly pic polega na tym ze kompletnie nic :)

    Coś się znajdzie. Jak to mówią, nie ma czystych, są tylko źle
    skontrolowani :)

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 25. Data: 2006-02-01 15:42:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <h...@g...pl> napisal(a):

    > Cos Herr Dorn mowil ostatnio, ze podatki beda rozliczac podatnikom
    > urzednicy...

    Mówił o tym, że nie trzeba będzie wypełniać PIT-37 kiedy się jest
    w sytuacji, ze jego wypełnianie polega na przepisaniu wszystkiego
    z PITa od pracodawcy. :) Ale to do przedsiębiorców ma się nijak.

    Pamiętaj - przedsiębiorca to jedyna grupa zawodowa, która nie podlega
    żadnej ochronie. ŻADNEJ.
    --
    Samotnik

  • 26. Data: 2006-02-01 16:23:01
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > w grudniu rozpocząłem DG, wyszedł w deklaracji zwrot VAT. Wpisałem
    > termin zwrotu 60 dni (kwota nieduża 119 zł).
    > Czy to jest błąd, bo US mnie wzywa w tej sprawie.

    Jesli sprzedajesz tylko na 22% to wg mojej wiedzy zwrot możesz się ubiegać,
    ale w terminie bodajże 180 dni. W ciągu 60 dni mozesz uzyskać zwrot, jeśli
    sprzedajesz m.in. na 7% VAT, jednak kwota nie moze być większa niż 22%
    takiej sprzedaży w danej deklaracji.

    --
    JR

  • 27. Data: 2006-02-01 17:05:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > Pamiętaj - przedsiębiorca to jedyna grupa zawodowa, która nie podlega
    > żadnej ochronie. ŻADNEJ.

    Jakzebym smial zapomniec... ;)

  • 28. Data: 2006-02-01 19:18:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jacenty (R) wrote:

> [...]
    > uzyskać zwrot, jeśli sprzedajesz m.in. na 7% VAT, jednak kwota nie
    > moze być większa niż 22% takiej sprzedaży w danej deklaracji.

    Zapomniałeś o tym, że to podatnik
    nie zarejestrowany dłużej niż 12 m-cy

  • 29. Data: 2006-02-01 19:49:35
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Zapomniałeś o tym, że to podatnik nie zarejestrowany dłużej niż 12 m-cy

    Czy to ma jakieś znaczenie?
    Ja występowałem co prawda o pierwszy zwrot VATu po prawie 18 miesiacach o
    rozpoczęcia DG, bo tak wyszło. Ksiegowa powiedziała mi tylko o powyższym.

    A swoją drogą jestem szczęśliwcem, ostatnio 9x zwroty miesiąc po miesiacu i
    żadnej kontroli :)

  • 30. Data: 2006-02-01 20:26:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jacenty (R) wrote:

    > Czy to ma jakieś znaczenie?
    > Ja występowałem co prawda o pierwszy zwrot VATu po prawie 18
    > miesiacach o rozpoczęcia DG, bo tak wyszło. Ksiegowa powiedziała mi
    > tylko o powyższym.

    Powyższe jest wystarczające, gdy jesteś podatnikiem
    dłużej niż 12 m-cy. Jeśli krócej, możesz zachować prawo do
    zwrotów w tych terminach jeśli wpłacisz kaucję 250 000 PLN.
    (art ten sam 97)