  • 11. Data: 2005-03-21 08:18:25
    Temat: Re: zwiększenie ulg remontowej o wydatki na "gaz"
    Od: spp <s...@o...pl>

    Użytkownik Jano napisał:

    > Stary wężyk instalacji wodnej grozi TYLKO zalaniem mieszkania i sąsiadów.
    > Stary wężyk instalacji gazowej może spowodować że nawet nie będziesz miał
    > możliwości wytłumaczenia się w US.
    > Remont?
    > Może śmiwszne ale do wybronienia.

    A może pomocniczo skorzystać z tego?:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041207/p
    rawo/prawo_a_15.html#3

    I. Wykaz robót zaliczanych do remontu i modernizacji budynku
    mieszkalnego w zakresie instalacji gazowej, urządzeń
    eksplozymetrycznych lub urządzeń gazowych:

    1) wymiana lub remont części wspólnej instalacji gazowej (przyłącza,
    poziomy i piony),

    2) przemieszczenie głównego kurka gazowego na zewnątrz budynku,

    3) zastąpienie miejscowych instalacji ciepłej wody - z zastosowaniem
    gazowych grzejników ciepłej wody - instalacją centralnej ciepłej wody,

    4) zainstalowanie urządzeń lub systemów służących poprawie
    bezpieczeństwa użytkowników gazu,

    5) wyposażenie instalacji w gazomierze indywidualne,

    6) wykonanie instalacji gazu płynnego.

    spp

    II. Wykaz robót zaliczanych do remontu i modernizacji lokalu
    mieszkalnego w zakresie instalacji gazowej, urządzeń
    eksplozymetrycznych lub urządzeń gazowych:

    1) remont i wymiana urządzeń gazowych,

    2) remont i wymiana instalacji gazowej służącej do rozprowadzania
    gazu do urządzeń,

    3) zainstalowanie, naprawa i wymiana urządzeń eksplozymetrycznych
    oraz czujników tlenku węgla,

    4) zainstalowanie gazomierza.

  • 12. Data: 2005-03-21 12:38:42
    Od: "yach" <o...@p...onet.pl>

    > Jakikolwiek wydatek na instalacje gazową zwiększa limit ulgi.
    > Czyli masz 6615 zł.
    > Ile z tego było na "gaz" a ile nie nie ma znaczenia.
    >
    > Dzięki za poradę. Tak zwane inne źródła potwierdzają taką właśnie
    interpretację. Mam nadzieję, że US uzna rację Zbiorowej Mądrości, która
    powstaje dzięki listom dyskusyjnym.