  • 1. Data: 2003-11-06 23:17:45
    Temat: zusu student nie placi??
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam!
    Czy to prawda, ze jezeli student otwiera swoja pierwsza dzialalnosc
    gospodarcza to przez rok nie musi placic zusu??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-07 06:51:24
    Temat: Re: zusu student nie placi??
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-07 00:17, Użytkownik Słonik napisał:
    > Witam!
    > Czy to prawda, ze jezeli student otwiera swoja pierwsza dzialalnosc
    > gospodarcza to przez rok nie musi placic zusu??
    > Pozdrawiam
    Nie.
    Musi najpierw skończyć studia (stać się absolwentem).

    Tomek

  • 3. Data: 2003-11-07 14:09:36
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "Słonik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy to prawda, ze jezeli student otwiera swoja pierwsza dzialalnosc
    > gospodarcza to przez rok nie musi placic zusu??
    > Pozdrawiam

    Zusu to student nie płaci od umowy zlecenia

  • 4. Data: 2003-11-07 18:38:27
    Od: "Michał Lewczuk" <m...@s...com>

    poczytaj o programie 1praca www.1praca.gov.pl

    jesli masz status absolwenta, to przez rok mozesz byc zwolniony od placenia
    ZUSu. znaczy chyba tylko skladke na ubezpieczenie zdrowotne trzeba placic.
    co tez jest chore. dzieciom do 26 roku zycia przysluguje ubezpieczenie
    zdrowotne ich rodzicow.... no ale panstwo uwaza, ze jak masz pomysl na jakas
    DG, to od razu musisz zaczac placic ZUS... niewazne, ze Twoja firma bedzie
    miala np. 300 zl zysku miesiecznie...

    status absolwenta. mozesz uzyskac jesli w ciagu ostatnich 12 miesiecy
    skonczyles jakas szkole. czyli np. jak jestes studentem pierwszego roku, to
    jestes absolwentem. albo musisz poczekac do konca studiow.

    mam nadzieje, ze nic nie poplatalem.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 5. Data: 2003-11-07 20:43:22
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

> [...]
    > skonczyles jakas szkole. czyli np. jak jestes studentem pierwszego roku,
    > jestes absolwentem. albo musisz poczekac do konca studiow.

    Wielkie dzieki i pozdrawiam!