  • 11. Data: 2006-09-28 08:14:53
    Temat: Re: zprzedaż za granicę - problem
    Od: "Milo" <m...@w...onet.pl>

    t wrote:

    > VAT R/EU do "eksportu" usług nie jest potrzebny

    Nie muszę mieć euro-NIP'u?
    M.

  • 12. Data: 2006-09-28 08:55:01
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 28-09-2006 o 10:14:53 Milo <m...@w...onet.pl> napisał(a):

    > Nie muszę mieć euro-NIP'u?
    > M.

    Przy świadczeniu usług nie musisz - sprawdzone na własnej(i nie tylko)
    skórze

  • 13. Data: 2006-09-28 08:56:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 28-09-2006 o 10:11:26 Milo <m...@w...onet.pl> napisał(a):

    > Nie powiedział nic, bo jeszcze nie wystawilem faktury za doradztwo.
    > Czy usługi marketingowe to również doradztwo??

    No to zależy co robisz - zakładamy od tej pory że klient mówi co chce,
    Ty to akceptujesz wykonujesz kasujesz i tyle ;) Nigdzie się nie odzywasz
    po drodze
    chyba że czegoś nie zdążyłeś zanotować :)

  • 14. Data: 2006-09-28 10:43:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Sep 2006, Milo wrote:

    > Nie powiedział nic, bo jeszcze nie wystawilem faktury za doradztwo.

    :)

    > Czy usługi marketingowe to również doradztwo??

    Nie mam zdania.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2006-09-28 10:46:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Sep 2006, Milo wrote:

    > Nie muszę mieć euro-NIP'u?

    Działa to tak, że przy "eksporcie gospodarczym usługi w UE" (to się nie
    nazywa "eksport", ale zachowując konwencję) podatek ma zapłacić *nabywca*.
    Kim jest sprzedawca jest (więc) bez znaczenia.

    pzdr, Gotfryd