  • 1. Data: 2006-04-27 10:42:14
    Temat: złożenie PITa - potwierdzenia przelewu razem z nim ?
    Od: "Piotrek" <e...@w...net>

    Witam
    jak mam dopłatę, którą chcę rozłożyć na "1% darowznę na rzecz organizacji"
    oraz na tresztę należną US to które potwierdzenia przelewu muszę złożyć
    razem z PIT-em ?
    Oba ? Tylko dla US ? Tylko "dla oragniazacji" ?
    a może nie muszę złożyć nic oprócz samego PIT-a ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2006-04-27 10:55:57
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > razem z PIT-em ?
    > Oba ? Tylko dla US ? Tylko "dla oragniazacji" ?
    > a może nie muszę złożyć nic oprócz samego PIT-a ?

    żadnego nie dołączasz do pitów, trzymasz wszystko w domu razem z dokumentami
    i rachunkami wg. których wypełniałeś pit
    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2006-04-27 11:38:38
    Od: "Piotrek" <e...@w...net>

    Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości > żadnego nie
    dołączasz do pitów, trzymasz wszystko w domu razem z dokumentami
    > i rachunkami wg. których wypełniałeś pit
    > pozdrawiam

    dzięki !

    Piotrek