  • 11. Data: 2005-09-30 11:52:49
    Temat: Re: zeskanowana pieczatka i podpis na fakturze
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    vertret wrote:

    > Pieczątka służy tylko do szybkiego "wypisywania" danych na ręcznie
    > wystawianych fakturach. Jeżeli i tak fakture drukujesz to po co bawisz się z
    > pieczątką?

    pieczatka to takie bozyszcze urzedow wszelakich, gdzie religa nakazuje
    potwierdzic kazdy dokument pieczecia stosowna...

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 12. Data: 2005-09-30 12:31:06
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net>

    tommy napisał(a):
    > Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:dhiqgp$gsh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > czy mozesz mi pokazac konkretny przepis na to art. ?
    >
    > tak zebym mogl w razie czego komus pokazac

    Nie mozna pokazać przepisu, bo go nie ma. A skoro nie ma przepisu, to
    nie ma obowiązku (podpisywania faktur). przepisy określaja, co na
    fakturze być musi a nie czego być nie musi (któreś z rozporządzeń z
    kwietnia 2004).

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski