  • 11. Data: 2003-03-29 18:34:02
    Temat: Re: zdrowotne w kwietniu i maju
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Grupowicz -----###
    > Biorąc pod uwagę realizowany przez lumpenjanosików program "przede wszystkim
    > przedsiębiorców" posunięcie to jest jak najbardziej logiczne.

    a dla mnie nie jest logiczne - nijak nie moge zrozumieć skąd wzięli 75%
    przeciętnej... no bo gdyby wzięli całą przeciętną to bym jeszcze
    zrozumiał... ;-(

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 12. Data: 2003-03-29 19:29:28
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > a dla mnie nie jest logiczne - nijak nie moge zrozumieć skąd wzięli 75%
    > przeciętnej... no bo gdyby wzięli całą przeciętną to bym jeszcze
    > zrozumiał... ;-(

    Nie martw się - niedługo okaże się, że wpływy są dalej za małe
    w stosunku do potrzeb i będzie 100%

    pozd.Pix

  • 13. Data: 2003-03-29 23:00:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Mar 2003, hADeSik wrote:
    [...]
    >+ a dla mnie nie jest logiczne - nijak nie moge zrozumieć skąd wzięli 75%
    >+ przeciętnej... no bo gdyby wzięli całą przeciętną to bym jeszcze
    >+ zrozumiał... ;-(

    No toż stopniowo dojdziemy. Do 250% średniej, nic się nie martw :>
    Tylko nie można tak na jeden raz, bo za bardzo by się "lud" oburzył :]

    A tak - to za jakiś czas będzie konieczność 'wyrównania' składek
    społecznych (minimalnych) również do 75% ("bo to nielogiczne
    i w sumie nie ma podstaw prawnych żeby były rózne podstawy"),
    a później się zobaczy jakie będą nowe argumenta :(

    pzdr, Gotfryd