  • 1. Data: 2006-04-12 11:02:54
    Temat: zatrudnienie kierownika budowy
    Od: "Kos" <k...@o...pl>

    Chcialbym zatrudnic kierownika budowy tzn czlowieka z uprawnieniami
    budowlanymi ktore daja mu prawo do podpisywania papierow , prowadzenia
    dziennika budowy itp spraw
    znalazlem goscia i pytanie jak go legalnie zatrudnic ? on nie ma
    dzialalnosci gospodarczej (pracuje gdzies na etacie i tak sobie dorabia od
    czasu do czasu)
    umowa zlecenie? o dzielo? nie mam pojecia czy moge cos takeigo mu wystawic

  • 2. Data: 2006-04-12 11:27:34
    Temat: Re: zatrudnienie kierownika budowy
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Kos" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasu do czasu)
    > umowa zlecenie? o dzielo? nie mam pojecia czy moge cos takeigo mu wystawic
    ja bym poszukał takiego z działalnością