  • 1. Data: 2006-04-22 16:56:34
    Temat: zasiłek z ZUS za chorobe
    Od: "LittleA" <L...@o...pl>

    Witam

    nieublaganie czas mija a ja dopiero teraz moge sie rozliczyc z fiskusem.
    w 2005 dostalam z zus zasilek za zwolnienie lekarskie.
    Dostalam równiez PIT z zusu, gdzie mam wpisac te kwoty w pit 36?
    zgubilam sie totalnie.
    dziekuje za rade :)

  • 2. Data: 2006-04-22 18:38:44
    Temat: Re: zasiłek z ZUS za chorobe
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

  • 3. Data: 2006-04-22 19:11:41
    Od: "LittleA" <L...@o...pl>

    Bardzo dziekuje :)

  • 4. Data: 2006-04-23 14:35:39
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "LittleA" <L...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zgodnie z broszura informacyjna urzedu skarbowego zasiłki z ubezpieczenia
    społecznego wpisujemy w wierszu 8 "inne zródła".