  • 1. Data: 2005-05-01 16:23:44
    Temat: zapłata za FA, PILNE!!!
    Od: "xxx" <x...@o...pl>

    Proszę o pomoc, w ostatniej chwili kontrahent wymyślił, że chce część kwoty
    z FA zapłacić w gotówce, a część przelewem. Jak opisać to na FA, żeby mnie
    nie oszukał? PILNE!!!
    Mazzzi

  • 2. Data: 2005-05-01 20:23:30
    Temat: Re: zapłata za FA, PILNE!!!
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    xxx <x...@o...pl> wrote:
    > Proszę o pomoc, w ostatniej chwili kontrahent wymyślił, że chce część kwoty
    > z FA zapłacić w gotówce, a część przelewem. Jak opisać to na FA, żeby mnie
    > nie oszukał? PILNE!!!

    Oszukać zawsze może, jak ma na przelew :)

    Ja bym napisał: zapłacono XXX zł (to, co było gotówką), pozostało do zapłaty
    YYY zł (całość minus XXX), termin płatności ZZZ.

    P.