  • 1. Data: 2005-12-14 15:46:46
    Temat: zaliczka za grudzien-przelew
    Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl>

    Witam,

    jak wiadomo zaliczke za grudzien wplacamy do 20 grudnia w wysokosci rownej
    zaliczki listopadowej, pit-5 nie skladamy za grudzien.
    Tu moje pytanie:
    Zrobic jeden przelew do US zatytulowany pit-5 za listopad i suma x2 czy tez
    zrobic drugi przelew z tytulem pit-5 za grudzien (ale przeciez pit5 za
    grudzien nie skladamy)?
    Jak to wyslac zeby poprawnie saksiegowali w US (przelew z mBanku).

    pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-12-14 15:57:34
    Temat: Re: zaliczka za grudzien-przelew
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik WOJteK__P <w...@o...pl>
    w wiadomości <news:dnpepb$76u$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Zrobic jeden przelew do US zatytulowany pit-5 za listopad i suma x2 czy tez

    To.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-12-14 16:39:26
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Użytkownik WOJteK__P <w...@o...pl>
    > w wiadomości <news:dnpepb$76u$1@news.onet.pl> wstukał:

    > To.

    A jak ktos nie wysle x2 to co sie dzieje?

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 4. Data: 2005-12-14 18:33:05
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    > A jak ktos nie wysle x2 to co sie dzieje?

    =======================
    zgodnie ze sztuką powinny być 2 przelewy. Do zobowiązania za listopad
    wynikającego ze złożonego PIT-5 za listopad, oraz do zobowiązania za
    grudzień wynikającego z PIT-5 za listopad. Oczywiście nic się złego nie
    dzieje, jeśli wyśle się 1 przelew w podwójnej wysokości (przynajmniej w moim
    US)

    Atomek

  • 5. Data: 2005-12-14 18:56:33
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Atomek wrote:

    > zgodnie ze sztuką powinny być 2 przelewy. Do zobowiązania za listopad
    > wynikającego ze złożonego PIT-5 za listopad, oraz do zobowiązania za
    > grudzień wynikającego z PIT-5 za listopad.

    Znaczy sie dwa pity trza zlozyc? Zgubilesm sie...

    > Oczywiście nic się złego nie
    > dzieje, jeśli wyśle się 1 przelew w podwójnej wysokości (przynajmniej w moim

    :)

    Moje pytanie raczej bylo raczej o to, co jak sie sumarycznie zaplaci
    tylko za listopad, a nie podwojona listopadowa kwote.

  • 6. Data: 2005-12-14 19:43:15
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > Moje pytanie raczej bylo raczej o to, co jak sie sumarycznie zaplaci
    > tylko za listopad, a nie podwojona listopadowa kwote.
    masz zaległość podatkową

    pozdr
    KTP