  • 1. Data: 2006-01-10 20:36:31
    Temat: zaliczenie VAT na styczeń 2006
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    DG, KPiR, VAT, memoriał

    Witam
    Do kosztów zaliczam faktury za telefon komórkę. Do tej pory fakturę
    wystawioną np. w maju z datą zapłaty w czerwcu księgowałam w KPiR-MAJ i
    VAT-CZERWIEC. Ale teraz w grudniu program MK Rzeczpospolitej nie chce
    przyjąć zaliczenia VAT-u w styczniu. Ustawiłam datę otrzymania FV na
    04.01.06 i wstawiłam misiąc zaliczenia VAT - 1, A PROGRAM TWIERDZI ŻE TO
    ŹLE.
    pozdr
    Ania

  • 2. Data: 2006-01-11 08:30:57
    Temat: Re: zaliczenie VAT na styczeń 2006
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Anxy napisał(a):
> [...]
    > przyjąć zaliczenia VAT-u w styczniu. Ustawiłam datę otrzymania FV na
    > 04.01.06 i wstawiłam misiąc zaliczenia VAT - 1, A PROGRAM TWIERDZI ŻE TO

    bo on myśli, że chcesz Vat zaliczyć do stycznia 2005 :)
    musisz netto zaksięgować w KPiR w grudniu,a sam VAT w styczniu, po
    założeniu nowego roku 2006.

    Więcej info w FAQ na stronie programu

    --
    Krisso

  • 3. Data: 2006-01-11 22:05:30
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Krisso" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > bo on myśli, że chcesz Vat zaliczyć do stycznia 2005 :)
    > musisz netto zaksięgować w KPiR w grudniu,a sam VAT w styczniu, po
> [...]

    W styczniu zrób nowe konto i tam przy tworzeniu jest opcja "bez wpisu do
    KPiR" i zaliczy tylko VAT.