  • 1. Data: 2009-09-24 08:01:10
    Temat: zaksięgowanie starej faktury
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    w firmie jeden z pracowników znalazł właśnie w samochodzie fakturę
    zakupową z lipca. Oczywiście była niezaksięgowana. Czy mogę ją
    zaksięgować teraz we wrześniu ? Czy już definitywnie przepadło?

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 2. Data: 2009-09-24 09:19:53
    Temat: Re: zaksięgowanie starej faktury
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    IMO możesz. Zawsze też możecie poprosić wystawcę o duplikat ( z beżącą datą
    wystawienia duplikatu ) twierdząc, że dokument zgubił się.

  • 3. Data: 2009-09-24 09:33:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 24 wrzesień 2009 11:19
    (autor Snake Plissken
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h9fd29$pne$1@inews.gazeta.pl>):

    > IMO możesz. Zawsze też możecie poprosić wystawcę o duplikat ( z beżącą
    > datą wystawienia duplikatu ) twierdząc, że dokument zgubił się.

    Zakładając, że to faktura kosztowa, a nie zakup towaru handlowego!

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 4. Data: 2009-09-24 14:08:23
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tristan pisze:

    > Zakładając, że to faktura kosztowa, a nie zakup towaru handlowego!

    tutaj akurat sprzęt, który jest zamontowany w biurze (podgrzewacz do
    wody). Czyli wystąpię o duplikat. Dziękuję.

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-09-24 14:53:20
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-09-2009 o 16:08:23 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    > tutaj akurat sprzęt, który jest zamontowany w biurze (podgrzewacz do
    > wody). Czyli wystąpię o duplikat. Dziękuję.

    Z ciekawości - po co?

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2009-09-24 14:59:21
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tomek pisze:

    > Z ciekawości - po co?

    żeby fakturę wpisać w koszty ...

    Wojtek

  • 7. Data: 2009-09-24 15:10:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-09-2009 o 16:59:21 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    > żeby fakturę wpisać w koszty ...

    No to wpisuj, zamiast kombinować jak koń pod górę

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2009-09-24 15:11:53
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tomek pisze:

    > No to wpisuj, zamiast kombinować jak koń pod górę

    ale mam fakturę z data lipcową. mogę wpisać teraz we wrześniu ? bez
    duplikatu ?

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-09-24 15:38:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-09-2009 o 17:11:53 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    > ale mam fakturę z data lipcową. mogę wpisać teraz we wrześniu ? bez
    > duplikatu ?

    IMHO możesz, z następującymi zastrzeżeniami:
    - Prowadzisz KPiR
    - Faktura jest na tzw. koszt pozostały (bo jeśli to jest środek trwały
    albo wyposażenie, to data faktury i tak ma małe znaczenie)

    Osobiście nie miałbym (czy raczej: nie mam) żadnych oporów, ale jak to
    mówią - każdy odpowiada za siebie :)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2009-09-24 15:42:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.u0rppq16l60ql1@tmr.mshome.net>:

> [...]

    > albo wyposażenie, to data faktury i tak ma małe znaczenie)

    > Osobiście nie miałbym (czy raczej: nie mam) żadnych oporów, ale jak to

    OIDP to nawet VAT można od takiej z lipca jeszcze rozliczyć bez kombinowania
    z duplikatami

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]