  • 21. Data: 2004-01-12 15:44:12
    Temat: Re: za kratki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2004, tlen wrote:
    [...]
    >+ Obawiam się iż pewnie by się jakiś znalazł.

    Znaczy że nielegalnie płacę TPSA za mój "osobisty" telefon, tak ??
    Wpłata z konta osobostego, na konto działalności gospodarczej TPSA
    jak najbardziej...

    >+ W końcu lobby bankowe może wszystko załatwić :(:(

    Z TPSA i PKP nie wygrają :> (jeszcze dorzuć rolników :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2004-01-12 20:20:11
    Od: m...@t...pl (tlen)

    Wszystkich którzy poczuli się urażeni tematem przepraszam.

    Michał

  • 23. Data: 2004-01-12 22:36:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004, tlen wrote:

    >+ Wszystkich którzy poczuli się urażeni tematem przepraszam.

    A dlaczego zaraz "urażeni" ?
    I dlaczego *ja* ?? :)

    Ja sobie tylko poprotestowałem przeciw dyktatowi "pań z Banku" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)