  • 1. Data: 2004-10-13 13:26:29
    Temat: z KRUS do ZUS
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    witam

    dzis sie dowiedzialem ze wszystkich z dzialalnoscia inna niz ryczalt
    wywalaja do ZUSu. ponoc zaskrazyli to do trybunalu konstytucyjnego.

    co dalej ?

    placic zus a potem ew sie z nimi klocic zeby oddali pieniadze czy jak ?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-16 22:07:54
    Temat: Re: z KRUS do ZUS
    Od: "tester" <t...@g...pl>

    Uzytkownik "kamil kapturkiewicz" <h...@w...pl-> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > co dalej ?
    >
    > placic zus a potem ew sie z nimi klocic zeby oddali pieniadze czy jak ?

    Najlepiej miec 2h ziemi , 3 kury i chomika i dodatkowo zalozyc hurtownie
    alkoholu,
    placic KRUS i sie smiac z naiwnych - tak robi pare set tys polakow katolikow
    i nie maja z tym problemu ...

  • 3. Data: 2004-10-18 06:34:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik tester napisał:
    > Uzytkownik "kamil kapturkiewicz" <h...@w...pl-> napisal w wiadomosci

    Lepiej płacić, bo fakt że coś poszło do Trybunału nie znaczy że zostanie
    uznane za niekonstytucyjne. A nawet jak zostanie, to niekoniecznie
    Trybunał nakaże 'wyprostowanie' wszytkiego od poczatku, można uznac
    przepis za niekonstutucyjny 'od teraz' pomijajac wcześniejszy okres w
    którym przepis juz działał.

    Patrz na abonament RTV. Kazał Trybunał zwracać pieniadze pobrane
    "niekonstytucyjnie"?

> [...]
    > alkoholu,
    > placic KRUS i sie smiac z naiwnych - tak robi pare set tys polakow katolikow

    Tester, jak byś przeczytał zanim odpowiesz to bys głupot nie gadał.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2004-10-18 12:14:48
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ckvocd$9je$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy <m...@e...com.pl>
    wrote:

> [...]
    > Trybunał nakaże 'wyprostowanie' wszytkiego od poczatku, można uznac
    > przepis za niekonstutucyjny 'od teraz' pomijajac wcześniejszy okres w

    Jeszcze gorzej. Może uznać od np. "za rok". Na dodatek to wcale nie
    oznacza, że "za rok" dzisiejsze należności przestaną być ściągalne.
    Poza tym nie przypominam sobie, żeby TK kazał cokolwiek "prostować" -
    owszem, jest możliwość skarżenia decyzji[1] wydanych na podstawie
    niekonstytucyjnych przepisów, ale samemu się trzeba o to starać, i to w
    odpowiednim terminie.

    [1] - OIDP to mowa jest o "wznawianiu postępowań zakończonych decyzjami"

    --
    pozdrawiam
    Jarek