  • 1. Data: 2010-01-12 14:44:52
    Temat: wyszukiwarka po nipie
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Może ktoś nie zauważył.
    Urzad statystyczny wprowadził opcje wyszukiwania po nipie:
    http://www.stat.gov.pl/regon/
    a to juz może byc przydatne

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-12 15:11:15
    Temat: Re: wyszukiwarka po nipie
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    wspolna-flaszka.pl napisal:
    > Może ktoś nie zauważył.
    > Urzad statystyczny wprowadził opcje wyszukiwania po nipie:
    > http://www.stat.gov.pl/regon/
    > a to juz może byc przydatne

    Od dawna dostepne. To raczej ty dopiero teraz zauwazyles.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-01-12 15:24:18
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Od dawna dostepne. To raczej ty dopiero teraz zauwazyles.

    od dawna nie bo rok temu nie bylo :)

  • 4. Data: 2010-01-12 20:02:01
    Od: "Maciek" <j...@o...eu>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hii479$9cs$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > od dawna nie bo rok temu nie bylo :)

    Rok temu z pewnością było, bo korzystałem
    --
    Maciek

  • 5. Data: 2010-01-12 21:01:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    wspolna-flaszka.pl w <news:hii1tb$qk$1@inews.gazeta.pl>:

    > Witam!
    > Może ktoś nie zauważył.
    > Urzad statystyczny wprowadził opcje wyszukiwania po nipie:
    > http://www.stat.gov.pl/regon/
    > a to juz może byc przydatne

    Było już dawno temu (na pewno gdy ankieta PKD2007 przypełzła w połowie
    roku).

    Ale i tak bzdury pokazuje: (stan danych na dzień: 2009-12-31), ja kwity 18
    grudnia 2009 składałem w gminie, i co innego wpisałem, niż się GUSu wydawało

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-01-12 21:46:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-12 22:01, 'Tom N' wrote:

    > Ale i tak bzdury pokazuje: (stan danych na dzień: 2009-12-31), ja kwity 18
    > grudnia 2009 składałem w gminie, i co innego wpisałem, niż się GUSu wydawało

    Ale to jest stan REGON-u, nie ewidencji DG.

  • 7. Data: 2010-01-13 07:40:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) w <news:hiiqkd$goi$3@news.onet.pl>:

    > Ale to jest stan REGON-u, nie ewidencji DG.

    <http://www.stat.gov.pl/gus/7402_PLK_HTML.htm>

    "Przeklasyfikowanie przeprowadzone z urzędu objęło przypadki, w których kod
    rodzaju działalności podmiotu określony według PKD 2004 miał więcej niż
    jeden odpowiednik w klasyfikacji PKD 2007. W związku z powyższym może
    wystąpić sytuacja, w której kod PKD 2007 przypisany z urzędu nie odpowiada
    wykonywanej przez podmiot działalności. W takim przypadku podmiot powinien
    zgłosić korektę przeklasyfikowania na formularzu RG-1 (w tym wniosku
    elektronicznego za pośrednictwem systemu eREGON
    http://www.stat.gov.pl/gus/5525_PLK_HTML.htm ) lub EDG-1."
    ^^^^^^^^^^^

    No taki wniosek złożyłem w połowie grudnia 2009

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-01-13 11:35:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:hii479$9cs$1@inews.gazeta.pl...

    > Rok temu z pewnością było, bo korzystałem

    kiedy zakladalem firme rok temu (grudzien 2008)
    i chcialem wyszukac w serwisie nie bylo opcji nip/regon a sam regon wiec na
    pewno nie .