  • 1. Data: 2003-02-06 22:46:48
    Temat: wysyłka gratis = darowizna usług ???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Aby uniknąć niejednoznaczności zastosowania właściwej stawki VAT na
    refakturowanie kosztów przesyłki (zwolnione lub 22%) - w sytuacji gdy
    wysyłam towar pocztą, postanowiłem, że to ja bedę je pokrywał koszty
    przesyłki. Ale dzisiaj zacząłem się zastanawiać, czy nie oznacza to po
    prostu darowizny usług, która tez powinna być opodatkowana.
    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-02-07 06:47:25
    Temat: Re: wysyłka gratis = darowizna usług ???
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przesyłki. Ale dzisiaj zacząłem się zastanawiać, czy nie oznacza to po
    > prostu darowizny usług, która tez powinna być opodatkowana.

    Nie przesadzaj.

    Karol