  • 1. Data: 2004-10-11 06:24:33
    Temat: GP: wyroki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/17.html?numer=1308
    &dok=1308.17.439.2.4.1.0.1.htm
    Najciekawszy: zakaz odliczenia VAT nieprawidłowo wykazanego na
    fakturze od sprzedaży zwolnionej lub niepodlegającej VAT jeśli
    ów został zapłacony jest NIEZGODNY Z KONSTYTUCJĄ.
    Inny: dokumentacja sprzedaży "na obu małżonków" nie pozbawia
    prawa do odliczenia VAT przez małżonka będącego podatnikiem VAT.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 2. Data: 2004-10-11 08:38:26
    Temat: Re: wyroki
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    powoli widac ze jestesmy w uni:)

    grzess

  • 3. Data: 2004-10-11 09:22:09
    Temat: Re: GP: wyroki
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>,

> [...]
    > fakturze od sprzedaży zwolnionej lub niepodlegającej VAT jeśli
    > ów został zapłacony jest NIEZGODNY Z KONSTYTUCJĄ.

    Szybcy są ;)

    > Inny: dokumentacja sprzedaży "na obu małżonków" nie pozbawia
    > prawa do odliczenia VAT przez małżonka będącego podatnikiem VAT.

    Ciekawe co będzie, jeśli są oboje - oddzielnie.

    --
    pozdrawiam
    Jarek