  • 11. Data: 2003-07-19 13:36:11
    Temat: Re: wynajem samochodu a KUP
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Irro napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > trwałym
    >
    > [ciach]
    >
    > polecam ci zadzwonić do odpowiedniej wypożyczalni, oprócz handlowania znają
    > się oni na rozliczaniu kosztów bdb.
    I to oni Ci wmówili że do wynajętego samochodu osobowego nie trzeba
    prowadzić ewidencji przebiegu??
    Rozumiem że wykładnia "odpowiedniej wypożyczalni" ma pierwszeństwo przed
    przepisem ustawy?

    W sumie.. a rób jak Ci doradzili, nie moje nogi nie moje zylaki.
    Na moje to i VAT od paliwa do osobówki możesz odliczać, a co mi tam.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2003-07-19 13:37:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Karol napisał:

> [...]
    > samochodowego wprowadziliśmy auta z homologacją na pojazdy ciężarowe.
    > Pozwala to na uzyskanie oszczędności zainteresowanym firmom, gdyż wynajem
    > tego typu samochodów umożliwia odliczenie podatku VAT, a ponad to pełną
    > wartość netto obciążenia można zaliczyć w koszty uzyskania przychodu, jak i
    > odliczyć VAT od zakupionego na potrzeby eksploatacji paliwa. Oferujemy
    > samochody z homologacją na ciężarowe w klasie ekonomicznej (np.: Peugeot
    > 206). Ponadto samochody combi (np.: Renault Megane), jak również auta klas
    > wyższych (np.: Renault Laguna, Ford Mondeo), "
    Ok. Ale to znaczy że nie wynajmują samochdów osobowych ale ciężarowe.
    I dla własnego dobra tak je nazywaj w rozmowach z US.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl