  • 1. Data: 2010-10-19 06:30:45
    Temat: wynagrodzenia 2011 - co się zmieni?
    Od: plusz <p...@g...com>

    czy wiadomo już jakie stawki i progi zmienią się w wynagrodzeniach w
    2011? czy da się już wyliczyć wynagrodzenie netto na 2011 znając
    brutto?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2010-10-19 10:37:12
    Temat: Re: wynagrodzenia 2011 - co się zmieni?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    plusz napisal:
    > czy wiadomo już jakie stawki i progi zmienią się w wynagrodzeniach w
    > 2011? czy da się już wyliczyć wynagrodzenie netto na 2011 znając
    > brutto?

    Nie zmieni się. Progi mają być zamrożone na trzy lata.
    Kolejny raz w historii, więc względem punktu startowego
    nieźle już jesteśmy do tyłu.

    RZĄD SIĘ ZAWSZE WYŻYWI!

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-10-19 11:06:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 19.10.2010 12:37, Jacek_P pisze:

    > Nie zmieni się. Progi mają być zamrożone na trzy lata.

    Przegapiłeś ostatnią nowelizację nowelizacji nowelizacji ustawy o
    zmianie ustawy o finansach publicznych.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-10-19 13:33:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > Przegapiłeś ostatnią nowelizację nowelizacji nowelizacji ustawy o
    > zmianie ustawy o finansach publicznych.

    Podnieśli zamrożenie na pięć? Na dziesięć?
    Bo w rezygnację z tego zamiaru trudno mi uwierzyć... ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-10-19 14:55:00