-
1. Data: 2006-04-25 16:25:46
Temat: wymiana sprzetu
Od: marcin <m...@o...pl>
Witam
Sprzedałem klientowi drukarkę wielofunkcyjną, niestety pomyliłem się i
wybrałem model bez oprogramowania OCR.
Chciałbym zadośćuczynić klientowi i wymienic mu na inną z OCR-em.
Jak to księgowo/podatkowo zrobić?
No bo już wrzuciłem w zakup tow. i mat. oraz sprzedaź, VAT-7 itd. tą
pierwszą.
DG osoba fizyczna, KPiR, zasady ogólne. dzięki
pozdr.
mk
-
2. Data: 2006-04-26 07:01:54
Temat: Re: wymiana sprzetu
Od: Mieczysław <m...@o...pl>
Dnia Tue, 25 Apr 2006 18:25:46 +0200, marcin napisał(a):
> Witam
>
> Sprzedałem klientowi drukarkę wielofunkcyjną, niestety pomyliłem się i
> wybrałem model bez oprogramowania OCR.
> Chciałbym zadośćuczynić klientowi i wymienic mu na inną z OCR-em.
> Jak to księgowo/podatkowo zrobić?
> No bo już wrzuciłem w zakup tow. i mat. oraz sprzedaź, VAT-7 itd. tą
> pierwszą.
>
> DG osoba fizyczna, KPiR, zasady ogólne. dzięki
> pozdr.
> mk
Fakturą korygująca ?
--
Mieczysław
-----------
Bierność przynosi spokój, którego odmawia człowiekowi działanie.