  • 1. Data: 2007-03-26 07:31:02
    Temat: wykup samochodu z leasingu
    Od: "dosia" <l...@o...pl>

    Mąż na DG wziął samochód w leasing w promocji było ubezpieczenie na
    życie. Mąż zmarł, chciałam przejąć leasing, ale powiedziano, że firma
    ubezpieczeniowa spłaci za mnie resztę rat leasingowych, ale nikt nic
    nie wie (albo nie chce) powiedzieć o wykupie po spłaceniu. Za ile
    będzę mogła wykupić samochód za 1% czy po cenie rynkowej.

  • 2. Data: 2007-03-26 07:37:24
    Temat: Re: wykup samochodu z leasingu
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "dosia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >nie wie (albo nie chce) powiedzieć o wykupie po spłaceniu. Za ile
    >będzę mogła wykupić samochód za 1% czy po cenie rynkowej.

    NTG
    IMO zgodnie z podpisaną umową.

  • 3. Data: 2007-03-26 07:40:37
    Od: "dosia" <l...@o...pl>

    On 26 Mar, 09:37, "Cavallino" <k...@...pl> wrote:
    > Użytkownik "dosia" <l...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:1174894262.525642.257930@y80g2000hsf.
    googlegroups.com...

    > NTG
    > IMO zgodnie z podpisaną umową.

    no właśnie, a mówią że po cenie rynkowej bo umowa jest nie na mnie

  • 4. Data: 2007-03-26 07:48:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.03.2007 dosia <l...@o...pl> napisał/a:
    wiadomościnews:1174894262.525642.257930@y80g2000hsf.
    googlegroups.com...

    > no właśnie, a mówią że po cenie rynkowej bo umowa jest nie na mnie

    Też tak uważam. Wykupić po cenie 'groszowej' mógł mąż. Ubezpieczenie
    załatwiło tylko tyle, że spłaciło leasing i dzięki temu przyjmując spadek
    po mężu nie musisz tych rat dalej spłacać.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-03-26 08:01:16
    Od: "dosia" <l...@o...pl>

    On 26 Mar, 09:48, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    > załatwiło tylko tyle, że spłaciło leasing i dzięki temu przyjmując spadek
    > po mężu nie musisz tych rat dalej spłacać.

    a gdzie wspólnota majątkowa?

  • 6. Data: 2007-03-26 08:21:16
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > a gdzie wspólnota majątkowa?

    Jaka wspólnota majątkowa i co ona ma tutaj do rzeczy? Samochód nie był
    przecież własnością męża, tylko firmy leasingowej.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 7. Data: 2007-03-26 12:04:50
    Od: "olga" <o...@o...eu>

> [...]
    >nie wie (albo nie chce) powiedzieć o wykupie po spłaceniu. Za ile
    >będzę mogła wykupić samochód za 1% czy po cenie rynkowej.

    Mielismy w rodzinie podobna sytuacje, ktora zostala bardzo dobrze
    zakonczona.
    Firma ubezpieczeniowa zaplacila reszte rat leasingowych a samochod zostal
    wykupiony przez spadkobiercow (zona i dwie corki) za kwote okolo 4tys.zl
    (samochod warty okolo 65tys.zl) Firma leasingowa (EFL) na kazde pytanie
    udzielala rzeczowych odpowiedzi.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-03-26 17:36:33
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "dosia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > IMO zgodnie z podpisaną umową.

    >no właśnie, a mówią że po cenie rynkowej bo umowa jest nie na mnie

    Tak naprawdę w ogóle nie wiadomo, czy Ty masz prawo ten samochód nabyć.
    Na pewno mają to prawo WSZYSCY spadkobierca RAZEM po sprawie spadkowej.