  • 1. Data: 2005-12-16 09:10:40
    Temat: wyjaśnienie do US art 13 ust 155
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

    Witam,

    mam zgłosić się do US z wyjaśnieniem dot, powodu zmniejszenia dochodu w
    PIT-5 w listopadzie w stsounku do października i określenia dlaczego dochód
    nie jest narastający. Prosta sprawa - musiałem wystawić korektę w
    listopadzie do rachunku z października, a w listopadzie miałem zero dochodów
    i dlatego dochód mi zmalał.

    Jak się pisze wyjaśnienie do US? Trzeba wszystko udokumentować? Czy
    wystarczy ogólna informacja o wystawionej korekcie? Czy podawać wartości
    korekt, dochodu o ile korekta zmniejszyła dochód, numery dokumentów, zrobić
    xera tych dokumentów, podpisać się że są zgodne z oryginałem itp?

    Pozdrawiam
    Blady

  • 2. Data: 2005-12-16 09:10:49
    Temat: Re: wyjaśnienie do US art 13 ust 155
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Blady wrote:

> [...]
    > wartości korekt, dochodu o ile korekta zmniejszyła dochód, numery
    > dokumentów, zrobić xera tych dokumentów, podpisać się że są zgodne z

    Napisali ci, że masz złożyćwyjaśnienie na piśmie? Jeśli nie, to Weź
    tylko PKPiR i podpisane przez kontrahenta kopie faktur korygujących. US
    sam sobie zrobi ksera jeśli uzna, że są potrzebne do kontroli krzyżowej.
    Zapytają zapewne z czego wynikała korekta i na tym się skończy.

  • 3. Data: 2005-12-16 09:21:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Blady wrote:

    > Mam złożyć niestety wyjaśnienie na piśmie a właściwie to napisali, że
    > pisemne wyjaśnienie :)

    No to napisz krótko, dołącz ksera faktur korygujących.

  • 4. Data: 2005-12-16 09:25:27
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Zapytają zapewne z czego wynikała korekta i na tym się skończy.

    Mam złożyć niestety wyjaśnienie na piśmie a właściwie to napisali, że

    Pozdro
    Blady

  • 5. Data: 2005-12-16 11:34:09
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

    > No to napisz krótko, dołącz ksera faktur korygujących.

    OK, dzięki!