  • 11. Data: 2003-07-19 14:07:04
    Temat: Re: wygrana: samochod
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jul 2003, Slayer wrote:
    [...]
    >+ nie zrozumieliśmy się, chodzi mi formę nabycia, wygrać
    >+ a dostać w darowiźnie to nie to samo,

    OK.

    >+ od wygranych płaci sie podatek dochodowy przy sprzedaży przed upływem
    >+ 1/2 roku,

    OK

    >+ a sprzedaż rzeczy otrzymanej w darowiźnie jest od podatku dochodowego zwolniona.

    A z czego to wynika ?? Z UoPDoOF chyba nie, czyli wyłączenie musiałoby
    być gdzie indziej...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-07-19 18:19:00
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > A z czego to wynika ?? Z UoPDoOF chyba nie, czyli wyłączenie musiałoby
    > być gdzie indziej...

    bzdury gadam, zwolniona jest sprzedaż nieruchomości otrzymanej w darowiźnie,
    nie rzeczy ruchomych....

  • 13. Data: 2003-07-21 14:01:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Sat, 19 Jul 2003, Slayer wrote:
    > [...]
    >
    > OK.

    A czy przypadkiem podatek ten ne jest "zryczaltowany" (10% wartosci ?)
    Bo przy nieruchomosciach wlasnie tak jest...

    Boguslaw