  • 1. Data: 2002-02-18 19:30:40
    Temat: wydatki na kredyt a odliczenie roczne?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Chodzi mi konkretnie o ulgę remontową, kupuję to i owo dostaję FV ale nie
    płacę gotówką tylko biorę na raty, jak taki zakup odlicza się w zeznaniu
    rocznym?
    Pamietam że są formy kredytowania przy których wydatek odlicza się w
    momencie otrzymania FV, a są też takie, kiedy odlicza się w dacie faktycznej
    spłaty rat, nie pamietam tylko kiedy który sposób sie stosuje???
    I jak to jest z ratami "ŻAGLA", pierwszy czy drugi sposób odliczania???
    Dziękuję za przypomnienie.
    Pozdrawiam K.

  • 2. Data: 2002-02-19 06:55:53
    Temat: Re: wydatki na kredyt a odliczenie roczne?
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Kamila napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >spłaty rat, nie pamietam tylko kiedy który sposób sie stosuje???
    >I jak to jest z ratami "ŻAGLA", pierwszy czy drugi sposób odliczania???

    IMHO odliczasz tylko to, co faktycznie zapłaciłaś w danym roku

    Magdip