  • 1. Data: 2005-02-13 17:20:11
    Temat: wszstko w rodzinie?
    Od: "DarksidEye" <d...@o...pl>

    Witam!

    Sprawa wygląda następująco, rozpoczynam działalność gospodarczą,
    firma jest na mnie, jednak fundusze dostaję od ojca.
    Ja skończyłem właśnie studia i dochodów jak na razie
    specjalnych nie miałem.
    Teraz pytanie, czy US może się o te pieniądze przyczepić?
    Innymi słowy, czy ojciec może mi pomóc bez obawy?

    Pozdrawiam!

    MiszA

    --
    d...@o...pl [WYWALTO z adresu]========----------------
    |---------------------------------------------------
    | www.pentaxklub.of.pl - klub miłośników fotografii ||||// \||||

  • 2. Data: 2005-02-15 17:54:37
    Temat: Re: wszstko w rodzinie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Feb 2005, DarksidEye wrote:
    >+ Teraz pytanie, czy US może się o te pieniądze przyczepić?
    >+ Innymi słowy, czy ojciec może mi pomóc bez obawy?

    Spytaj:
    http://tiny.pl/hhc4
    [cały link doo googla przydługi jest]
    ...i będziesz znać "kwoty wolne" dla pożyczki oraz darowizny.
    Powinien ci "wyjechać" gdzieś również punkt dotyczący pożyczki
    "na cele gospodarcze" (ew. dopasuj sobie pytanie :)) wraz
    z komentarzami iż niejasny ten zapis jakoś...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)