  • 1. Data: 2004-04-15 07:16:52
    Temat: wczasy pod gruszą jeszcze raz
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

    Witam,

    Powracam do tematu świadczenia urlopowego. Ozusowane nie są, to wiem,
    znalazłam, przeczytałam. Podatek 19 %. Ok.
    Ale jaka jest podstawa wymiaru? Wcześniej na grupie podano kwotę 695,68 zł.
    Skąd taka kwota? Czy będzie taka sama dla np. najniższej krajowej? Gdzie mam
    szukać szerszych informacji na ten temat?

    Z góry dziękuję za pomoc,
    Pozdrawiam,
    Anka Żelek

  • 2. Data: 2004-04-15 15:01:10
    Temat: Re: wczasy pod gruszą jeszcze raz
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Andzia" <t...@t...com.pl> wrote in message
> [...]
    mam
    > szukać szerszych informacji na ten temat?

    ta kwota wynika z kwoty odpisu na ZFŚS ogłaszany przez kogoś tam. Kwota
    świadczenia urlopowego nie zależy od wynagrodzenia pracownika, natomiast
    zależy od wymiaru czasu pracy (przynajmniej w zeszłych latach tak było, że
    kto pracował na 1/2 etatu miał prawo do 1/2 świadczenia urlopowego - jeżeli
    coś mi się pomyliło, to niech mnie ktoś poprawi).

    pzdr.
    Magda

  • 3. Data: 2004-04-16 06:04:58
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Andzia" <t...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > szukać szerszych informacji na ten temat?

    Witam
    Jak to milo, ze ktos juz mysli o wakacjach.
    Najlepiej zajrzec do http://podatki.pl/praca.htm. Wybrac Zakl.Fun.Sw.Soc. i
    dalej. Potem sie trzeba zarejestrowac jako nowy uzytkownik, ale to krotkie
    i nie boli. No i czytac...
    Pozdrawiam i zycze powodzenia w zdobywaniu informacji
    Krzysztof Magiera

  • 4. Data: 2004-04-16 07:20:51
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

    > Witam
    > Jak to milo, ze ktos juz mysli o wakacjach.
    O wakacjach mysle od konca ub. wakacji:)

    > Najlepiej zajrzec do http://podatki.pl/praca.htm. Wybrac Zakl.Fun.Sw.Soc.
    > dalej. Potem sie trzeba zarejestrowac jako nowy uzytkownik, ale to
    krotkie
    > i nie boli. No i czytac...
    Serdecznie dziekuje:) Juz sie zabieram za poglebanie wiedzy...

    Pozdrawiam,
    Anka Żelek