  • 1. Data: 2004-01-10 14:46:43
    Temat: vaty za kraty
    Od: "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl>

    czy moglby ktos powidziec mi jak AKTUALNIE wygada sprawa z odliczaniem VAT'u
    nowego samochodu z homologacja przy dzialalnosci gospodarczej? duzo sie mowi
    o tym co ma wkrotce byc ale nie potrafie znalezc odpowiedzi jak jest na stan
    dzisieszy

    raf

  • 2. Data: 2004-01-10 15:51:53
    Temat: Re: vaty za kraty
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > czy moglby ktos powidziec mi jak AKTUALNIE wygada sprawa z odliczaniem
    VAT'u
    > nowego samochodu z homologacja przy dzialalnosci gospodarczej?

    Proponuje czekac i przegladac na bierzaca prase. AFAIK pojazdy posiadajace
    homologacje sa na dzien dzisiejszy rozliczane tak jak w 2003 r.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 3. Data: 2004-01-11 14:28:54
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym *Centrum Polskiej Rehabilitacji* napisał(a):
> [...]
    > sie mowi o tym co ma wkrotce byc ale nie potrafie znalezc odpowiedzi jak

    Do końca roku 2004 nic się praktycznie nie zmienia.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 4. Data: 2004-01-12 07:41:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Do końca roku 2004 nic się praktycznie nie zmienia.

    Hmm... a ja jakos mam dziwne wrażenie że od maja zmienia sie bardzo.
    Głównie dlatego że od maja trzeba będzie stosować unijne przpeisy o
    homologacjach a te nie przewiduja homoloigacji cięzarowej dla samochodów
    osobowych typu hatchback/liftback i combi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-12 20:53:29
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Maddy napisał(a):

> [...]
    > homologacjach a te nie przewiduja homoloigacji cięzarowej dla samochodów
    > osobowych typu hatchback/liftback i combi.

    Masz rację,ale dotyczy to tylko nowych homologacji.Te które już są mają
    ważność do końca roku.To tyle na ten temat.
    A w Vacie liczy sie tylko homologacja-nie ważne czy zgodna z UE czy nie.