  • 1. Data: 2004-03-17 10:29:56
    Temat: vat7..pytanie_techniczne
    Od: "arkady" <s...@o...pl>

    Witam,
    Mam takie proste w sumie techniczne pytanie, otoz w przypadku braku
    sprzedazy w vat7 nie mozna wpisywac naliczonego vatu tego kosztowego do
    przeniesienia na nastepny miesiac. Ale czy ten naliczony z zakupow vat
    wpisywac do pozycji zakupow toowarow i uslug podlegajacych rozliczeniu w
    okresie rozliczeniowym ktorego dotyczy deklaracja ? No bo jezeli tak, no to
    wtedy automatycznie taki jeden programik co tu mam wpisuje mimo wszystko
    kwote nadwyzke naliczonego podatku nad naliczonym - Pani z us powiedziala ze
    tak nie mozna, dopoki nie ma vatu ze sprzedazy. Moze wpisywac od razu ten
    zakupowy vat w pozycje zakupow towarow nierozliczonych w poprzednich
    miesiacach ? hmm.. no wlasnie, a co wtedy jeszcze z nastepnym miesiacem w
    ktorym nadal nie ma sprzedazy ? to ten vat nadwyzki jest do wpisania w
    pozycje "kwota nadwyzki z poprzedniej deklaracji" ? prosze o jakies info w
    tej sprawie.
    pozdrawiam,
    arkady
    ]

  • 2. Data: 2004-03-17 14:18:23
    Temat: Re: vat7..pytanie_techniczne
    Od: "[ Fencer by \(s\)word ]" <f...@p...com>

    arkady <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > bo jezeli tak, no to wtedy automatycznie taki jeden programik co tu
    > mam wpisuje mimo wszystko kwote nadwyzke naliczonego podatku nad

    A myslales o zmianie programu? ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2004-03-17 14:35:26
    Od: "Atirano" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[ Fencer by (s)word ]" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > A myslales o zmianie programu? ;)

    no myslalem :) tylko nie tak od razu, ja jestem tylko informatykiem w firmie
    a nie ksiegowym, a z powodu tego, ze ksiegowa choruje juz chyba drugi
    tydzien, to jakos musze ten vat wypelnic..chociaz recznie, ale chcialbym
    wiedziec, gdzie wpisac te nadwyzki i potem gdzie przeniesienia skoro jak na
    razie nie ma vatu naleznego bo nie ma sprzedazy.
    arkady

  • 4. Data: 2004-03-17 14:44:44
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    > ja jestem tylko informatykiem w firmie