  • 1. Data: 2009-12-30 00:09:44
    Temat: vat od paliwa- ktora kolumna
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    hej, jesli samochod jest w leasingu, to rata leasingowa jest kosztem.
    Wpisujemy ja normalnie do 13 kolumny KPiR- pozostale koszty tak?
    a co z paliwem? czy (zakladajac ze mozna odliczac VAT od paliwa) rowniez
    wpisujemy normalnie w kolumne 13?
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2009-12-30 06:50:01
    Temat: Re: vat od paliwa- ktora kolumna
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    AnaxWRC w <news:hhe5qp$5gd$1@inews.gazeta.pl>:

    > a co z paliwem? czy (zakladajac ze mozna odliczac VAT od paliwa) rowniez
    > wpisujemy normalnie w kolumne 13?

    Czyli chciałbyś VAT odliczyć i dodatkowo koszty powiększyć o ten VAT?
    Tak to tylko w erze... ;-P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-12-30 12:16:58
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    .

    > Czyli chciałbyś VAT odliczyć i dodatkowo koszty powiększyć o ten VAT?
    > Tak to tylko w erze... ;-P

    hehe
    dokladnie chodzi mi o to ze vat do rejestru a kwote netto do KPiR, tak jak
    np kupno papieru do drukarki...
    pzdr
    Anax