  • 1. Data: 2009-03-28 20:41:34
    Temat: vat-7 czy vat7?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    w mbanku przy przelewie do US mam do wyboru formularz VAT7 oraz osobno
    VAT-7. To błąd w systemie czy są jakieś różnice?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-03-28 20:53:54
    Temat: Re: vat-7 czy vat7?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tristan wrote:

    > w mbanku przy przelewie do US mam do wyboru formularz VAT7 oraz osobno
    > VAT-7. To błąd w systemie czy są jakieś różnice?

    Zaraz tam błąd. Dali wersję dla dyslektyków.

  • 3. Data: 2009-03-28 20:59:28
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    cef w <news:gqm2so$l8j$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Zaraz tam błąd. Dali wersję dla dyslektyków.

    LOL

    Tristan dostał z buta, bo nie potrafił przeczytać rozporządzenia ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2009-03-29 00:52:47
    Od: Ania <a...@g...pl>

    TomN pisze:

    > Tristan dostał z buta, bo nie potrafił przeczytać rozporządzenia ;-)

    dla innych jest tez podwojnie, jest jakas roznica?

  • 5. Data: 2009-03-29 05:39:30
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Ania w <news:gqmgou$plb$1@inews.gazeta.pl>:

    > dla innych jest tez podwojnie, jest jakas roznica?

    Taka, że inni nie robią z igły wideł ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2009-03-31 17:52:31
    Od: "jacek" <8...@w...pl>

    osoby cef i TomN po co się wypowidacie ???????? i piszecie takie bzdury
    , pyta ktoś poważnie a wy robicie sobie żarty

  • 7. Data: 2009-03-31 18:26:27
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    jacek w <news:gqtlci$oqm$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > osoby cef i TomN po co się wypowidacie ???????? i piszecie takie bzdury
    > , pyta ktoś poważnie a wy robicie sobie żarty

    Czy pl.soc.prawo.podatki jest odpowiednim miejscem na pytanie o
    błąd/różnice pomiędzy VAT7 i VAT-7 w formularzu przelewu do US na
    stronie banku internetowego?

    IMNHO nie, od tego jest infolinia, można również zapytać listownie --
    również swój US...

    Mimo to Tristan dostał pośrednio odpowiedź -- jak najbardziej poważną

  • 8. Data: 2009-03-31 21:57:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 31 marzec 2009 20:26
    (autor TomN
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):

    > Czy pl.soc.prawo.podatki jest odpowiednim miejscem na pytanie o
    > błąd/różnice pomiędzy VAT7 i VAT-7 w formularzu przelewu do US na
    > stronie banku internetowego?

    Owszem, VAT to podatek. I chcę wiedzieć czy istnieją jakieś różnice, jeżeli
    przelewam kasę do US oznaczoną VAT-7 lub VAT7. I chcę wiedzieć czy to
    pomyłka banku czy też ma to związek z podatkami.

    > IMNHO nie, od tego jest infolinia, można również zapytać listownie --
    > również swój US...

    To może zamknijmy grupę, bo od wszystkiego jest jakieś inne medium. Zamiast
    pytać US wolałem zapytać grupowiczów, bo może wiedzą.

    > Mimo to Tristan dostał pośrednio odpowiedź -- jak najbardziej poważną
    > "przeczytać rozporządzenia".

    Które?

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-03-31 22:47:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    Te http://www.przepisy.gofin.pl/5,44,47628,0.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-03-31 22:53:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 01 kwiecień 2009 00:47
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Te http://www.przepisy.gofin.pl/5,44,47628,0.html

    1. Jeżeli wpłata dotyczy zeznania lub deklaracji, wówczas należy wpisać
    symbol formularza, np. PIT-37, VAT-7, CIT-8 (przykład nr 1 i 2).

    Czyli opcje bez kreseczki są błędem w systemie mBanku?

    --
    Tristan