  • 1. Data: 2008-01-01 10:57:42
    Temat: Re: uslugi zwolnione a koszty
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Andrew pisze:

    > Z tematu wynika, że bilet ów ma związek wyłącznie ze sprzedażą zwolnioną.
    > Przychyliłbym sie więc do potwierdzenia poprawności rozumowania
    > pytającej....

    Dzieki :)

  • 2. Data: 2008-01-21 22:44:21
    Temat: uslugi zwolnione a koszty
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam,
    chciałabym sie tylko upewnic, czy poprawnie postepuje...
    wyjazd zwiazany ze szkoleniem (ja sprzedaje usluge), koszt zakupu
    biletów wpisuje w kpir w kwocie brutto,
    w ewidencji zakupow nie uwzgledniam w ogole

    nie mam ustalonej proporcji

  • 3. Data: 2008-01-22 00:39:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2008, Ania wrote:

    > Witam,
    > chciałabym sie tylko upewnic, czy poprawnie postepuje...
    > wyjazd zwiazany ze szkoleniem (ja sprzedaje usluge), koszt zakupu biletów
    > wpisuje w kpir w kwocie brutto,

    IMO "zależy".
    Przy przejazdach >50 km bilet spełniające określone wymogi (w tym z NIP
    wystawcy) jest fakturą, więc PRZYSŁUGUJE prawo do odliczenia VAT (a tym
    samym *nie przysługuje* prawo do zaliczenia brutto w KUP).
    Takoż w razie wzięcia faktury (acz AFAIR przymusu brania nie ma w tym
    wypadku).

    > w ewidencji zakupow nie uwzgledniam w ogole

    IMHO nie sposób wskazać przypadku, kiedy mogłoby to być potrzebne :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-01-22 06:47:57
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

  • 5. Data: 2008-01-22 09:27:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2008, Andrew wrote:

    > Z tematu wynika, że bilet ów ma związek wyłącznie ze sprzedażą zwolnioną.
    > Przychyliłbym sie więc do potwierdzenia poprawności rozumowania
    > pytającej....

    Przyznam bez bicia, że przeczytałem nieuważnie :(, moja wina, thx za
    korektę!

    pzdr, Gotfryd