  • 1. Data: 2009-06-30 10:18:44
    Temat: us- brak deklaracji, zakup na f-re zagranica?
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

    witam,
    kupilem pare rzeczy zagranica, z tego co sie orientowalem potrzebny byl
    euroinip, zalatwilem kupilem, poniewaz jestem na ryczalcie, fre tylko
    zaksiegowalem, na zerowym vacie. Dzisiaj przyszlo pismo z us ze nie
    wypelnilem deklaracji przy zakupie... jakie moga byc tego konsekwencje? jest
    szansa, ze tylko to wypelnie i dadza spokoj, czy raczej bedzie kara?
    --
    Pozdrawiam,
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4198
    (20090629) __________

  • 2. Data: 2009-06-30 11:43:06
    Temat: Re: us- brak deklaracji, zakup na f-re zagranica?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Michał wrote:
> [...]
    > nie wypelnilem deklaracji przy zakupie... jakie moga byc tego
    > konsekwencje? jest szansa, ze tylko to wypelnie i dadza spokoj, czy

    A gdybyś normalnie coś tam kupił i sprzedał i nie ujął
    tej sprzedaży i zakupu w rejestrach, to jak byś się ukarał?

    Ja bym był restrtykcyjny: VAT do zapłacenia z odsetkami, bez prawa do
    odliczenia
    i 200zł mandat.