  • 1. Data: 2002-03-06 08:31:17
    Temat: urlop wypoczynkowy
    Od: "alug" <a...@p...gazeta.pl>

    Dzien dobry,
    Pracownica zatrudniona od kwietnia, odbyla urlop macierzynski, ktory
    skonczyl sie 16 stycznia 2002. Nastepnie zwrocila sie z wnioskiem o urlop
    wychowawczy. Pomiedzy macierzynskim a wychowawczym przebywa na urlopie
    wypoczynkowym. Tylko teraz mam problem: ile nalezy jej sie tego urlopu
    wypoczynkowego: wylacznie za okres przepracowany (bez macierzynskiego?), czy
    z macierzynskim? Kadrowa naliczyla jej urlop w przod: tzn uwzglednila
    planowany urlop wychowawczy jako podstawe do zwiekszenia wymiaru urlopu. Czy
    postapila prawidlowo??

    Z gory dziekuje za wyjasnienia, pozdrawiam Grupe :-))
    alug

  • 2. Data: 2002-03-25 19:08:48
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "alug" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uwzglednila
    > planowany urlop wychowawczy jako podstawe do zwiekszenia wymiaru

    Witam
    Urlop macierzyński traktuje się tak jak okres przepracowany.
    Na wymiar urlopu mają wpływ tylko okresy przepracowane ( oraz szkoła
    oczywiście ). Nie widzę powodu, aby uwzględniać jakiekolwiek okresy
    przyszłe.

    Ryszard G.