  • 11. Data: 2006-09-05 16:56:52
    Temat: Re: upomnienie z US
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    m...@g...com napisał(a):
    > No tak, ale na ZPO mam podpis konkretnej pani z konkretnego US, więc jest
    > namacalny dowód że US tą przesyłkę odebrał. Odpowiedź na reklamację jest
    > tylko dowodem na to że *poczta twierdzi* że US przesyłkę odebrał. A poczta
    > czasem potrafi twierdzic różne rzeczy.

    I powiadasz ze takie poswiadczenie z poczty nie dziala jako dowod?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 12. Data: 2006-09-06 20:52:43
    Od: m...@g...com

    Kocureq wrote:

    > I powiadasz ze takie poswiadczenie z poczty nie dziala jako dowod?

    Mniej namacalny i oczywisty. W pesymistycznym przypadku US mógłby się
    wypierać że coś takiego dostał, poczta by twierdziła że dostarczyła i by
    było od Annasza do Kajfasza.

    Jeżeli jest podpis pracownika US, to US musiałby próbować wmówić że nikt
    taki u nich nie pracuje. A ZPO kosztuje bodajże raptem złotówkę czy dwie :)

    p. m.