  • 1. Data: 2003-01-13 08:43:55
    Temat: um. o dzielo i II prog
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy mozecie mi odpowiedziec, ile % podatku musze zaplacic, jesli samymi
    umowami o dzielo osiagnalem II prog (nie mam etatu).

    Dzieki za odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]

  • 2. Data: 2003-01-13 17:17:33
    Temat: Re: um. o dzielo i II prog
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, ErkA wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Czy mozecie mi odpowiedziec, ile % podatku musze zaplacic, jesli samymi
    >+ umowami o dzielo osiagnalem II prog (nie mam etatu).

    Pytasz o zaliczki (te zawsze 20%/50%) czy podatek ?
    Bo podatku - "tyle ile wyjdzie z ustawy" (ze wzoru nieliniowego), czyli
    spokojnie może się zdarzyć że dopłacisz... Testowałem kiedyś... :[

    pzdr, Gotfryd