  • 21. Data: 2005-03-09 22:05:36
    Temat: Re: ulga za internet
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    zmień dostawcę Internetu

    a może on chce abys dopłacił za koszty pocztowe, ale tego nie śmie
    powiedzieć (tak to jest jak ma sie taniego dostawcę usług)

    Użytkownik "M.C." <W...@W...plWYTNIJ> napisał w
    wiadomości news:d0muib$cl9$1@news.onet.pl...

  • 22. Data: 2005-03-10 08:11:54
    Od: "M.C." <W...@W...plWYTNIJ>

    Wojciech Kozłowski napisał(a):
    > zmień dostawcę Internetu
    >
    > a może on chce abys dopłacił za koszty pocztowe, ale tego nie śmie
    > powiedzieć (tak to jest jak ma sie taniego dostawcę usług)

    Ja już zaproponowałam, że dopłacę 3 złote miesięcznie na kopertę i
    znaczek, ale to nie przemawia do mojego dostawcy. Uważa, że robię
    problemy i wszyscy inni jakoś mogą przyjeżdżać po faktury tylko nie ja.
    Ciekawa jestem jak on to rozwiąże, jeśli okaże się, że ktoś wyjedzie na
    urlop i fizycznie nie będzie go w mieście, a co za tym idzie nie będzie
    mogł odebrać faktury (bo wymaga on naszego podpisu). Idiotyzm. Jeśli nic
    się nie zmieni, rzeczywiście będę musiała zmienić dostawcę internetu.
    Ale może jest jakieś prawo któ?e zmusiłoby go do wysyłania faktur albo
    wystawiania faktury zbiorczej?
    --
    Łączę pozdrowienia,
    M.C.

  • 23. Data: 2005-03-10 08:25:43
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/9/2005 9:39 AM, Użytkownik Robin napisał:

    > A jak widać poniżej wystarczy FV na jedną osobę.
    >
    > Oto dowód:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1263490

    W końcu jeden sensowny głos w tej dyskusji.

    --
    gefragt

  • 24. Data: 2005-03-10 10:06:36
    Od: "Piwek" <t...@i...pl>

    > Ale może jest jakieś prawo któ?e zmusiłoby go do wysyłania faktur albo
    > wystawiania faktury zbiorczej?

    Przeciez mozesz w grudniu odebrac faktury za caly rok- raz sie przejezdziesz
    i juz. Po co CI te faktury co miesiac? Mysle ze Twoj dostawca nie bedzie
    robil problemow.

  • 25. Data: 2005-03-10 15:39:30
    Od: "Romal" <r...@a...net.pl>

    M.C. wrote:

    > Z innej beczki. Kwestia faktur.

    Podłączę się w tym miejscu z takim pytaniem:
    Czy faktury muszą być papierowe, czy mogą być wydane w formie elektronicznej
    (w .pdf)? Gdzie nie zajrzę, tam inna informacja. Raz czytam, że US honoruje
    elektroniczne faktury, innym razem, że być może zacznie, ale nie wcześniej
    jak w połowie przyszłego roku. Jak to w końcu jest? Mój dostawca uparł się,
    że tylko w .pdf będzie je wystawiał.

    --
    pozdrawiam
    Romal

  • 26. Data: 2005-03-10 16:27:13
    Od: "M.C." <W...@W...plWYTNIJ>

    Piwek napisał(a):

    > Przeciez mozesz w grudniu odebrac faktury za caly rok- raz sie przejezdziesz
    > i juz. Po co CI te faktury co miesiac? Mysle ze Twoj dostawca nie bedzie
    > robil problemow.

    I tu się mylisz. Ich zdaniem każda faktura ma być podpisana i musi się
    to odbyć co miesiąc. Poza tym powiedzieli, że nie mają miejsca by
    trzymać cały rok dla wszystkich faktury.
    M.C.

  • 27. Data: 2005-03-10 16:30:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "M.C." <W...@W...plWYTNIJ> napisał w
    wiadomości news:d0pseq$kkq$1@news.onet.pl...

    > I tu się mylisz. Ich zdaniem każda faktura ma być podpisana i musi się to
    > odbyć co miesiąc. Poza tym powiedzieli, że nie mają miejsca by trzymać
    > cały rok dla wszystkich faktury.

    U mnie klienci mogą sobie odbierać, wysyłam za darmo albo nawet kiszę w
    szufladzie - odbiorą pod koniec roku

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 28. Data: 2005-03-10 16:49:40
    Od: "M.C." <W...@W...plWYTNIJ>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > U mnie klienci mogą sobie odbierać, wysyłam za darmo albo nawet kiszę w
    > szufladzie - odbiorą pod koniec roku

    Szczęśliwi ci, którzy korzystają z usług u Ciebie :-)
    Moja firma nie jest tak miła :/
    M.C.

  • 29. Data: 2005-03-10 17:18:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 10 Mar 2005 17:27:13 +0100, w <d0pseq$kkq$1@news.onet.pl>, "M.C."
    <W...@W...plWYTNIJ> napisał(-a):

    > I tu się mylisz. Ich zdaniem każda faktura ma być podpisana i musi się
    > to odbyć co miesiąc.

    Zapytaj się jakim prawem wymagają podpisu -- nie mogą od ciebie tego wymagać.
    Zawsze możesz wymóc na nich przedstawienie stosownych dokumentów o wpisie,
    regonie, itp :)

    > Poza tym powiedzieli, że nie mają miejsca by
    > trzymać cały rok dla wszystkich faktury.

    Naprawdę zmień firmę -- to są zwykli dyletanci.

  • 30. Data: 2005-03-10 18:07:09
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Herbi napisał(a):
    > K..a - albo jesteś głupi albo nienormalny.

    To ze wypowiadam sie (bycmoze) blednie swiadczy conajwyzej o mojej
    nieznajomosci prawa podatkowego.
    To ze Ty bezpodstawnie uznajesz kogos za glupiego badz nienormalnego
    swiadczy o Tobie ze jestes CIULEM!

    Dyskusje zaczolem wczesniej na podstawie przytoczonej interpretacji
    IFORU. Nie sa to moje wymysly.

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*