  • 1. Data: 2002-12-09 13:54:58
    Temat: ulga remontowa
    Od: "dana" <d...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam proste (prawdopodobnie) pytanie. Czy wydatki poniesione na remont w
    ramach obecnie obowiązującej ulgi można odliczać od podatku w kolejnych
    latach? Mam za mało podatku, żeby odliczyć całość kosztów teraz i
    słyszałam, że aby "załapać się" na tegoroczną ulgę wystarczy, że do
    31.12.2002 wydam pieniądze, a rozliczyć będę mogła nawet w ciągu kilku lat.
    Czy to prawda?
    Pozdrawiam
    Dana

  • 2. Data: 2002-12-12 21:40:27
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl>

    Tak kiedyś było, że mogliśmy zbierać bodajże przez cztery lat rachunki i
    odpisać sobie od podatku, a z tego co się orientuję niestety jest ro ostatni
    rok (2002), że możemy remont w koszty.
    Pozdrawiam Kaśka K