  • 1. Data: 2002-10-07 11:11:41
    Temat: ulga budowlana
    Od: Jurek <j...@w...pl>

    W 2000r. Skorzystałem z ulgi budowlanej po odpisaniu kosztów zakupu mowo
    budowanego mieszkania otrzymałem zwrot podatku .
    Niestety budowa nie wypaliła chciałbym zwrócić podatek lecz nie wiem jak no
    i obawiam się odsetek,jakie one są.

  • 2. Data: 2002-10-09 07:54:33
    Temat: Re: ulga budowlana
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

> [...]
    > budowanego mieszkania otrzymałem zwrot podatku .
    > Niestety budowa nie wypaliła chciałbym zwrócić podatek lecz nie wiem jak

    Jeżeli nie chcesz się wychylać, po prostu włać te pieniądze na konto US i
    zachowaj dowód wpłaty. Co do odsetek, jeżeli się upomną, to im tą resztę
    dopłacisz.
    Zainteresuj się też, jaki jest okres przedawnienia w takich przepadkach -
    budowa może łatwo trwać dłużej niż 5 lat....

    P.