  • 1. Data: 2002-02-28 14:27:39
    Temat: ubytki towarów w magazynie
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

    Po sporządzeniu remanentu w barze okazało się (a właściwie było wiadomo) że
    brakuje ileśtam litrów piwa straty spowodowane były czyszczeniem instalacji,
    codziennym odpuszczaniem piwa z przewodów, awariami co stanowi około1,5% c
    ałych dostaw . Jak wprowadzić to w koszty, co z vatem . Jak to rozwiązać?

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-02-28 14:49:53
    Temat: Re: ubytki towarów w magazynie
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > ałych dostaw . Jak wprowadzić to w koszty, co z vatem . Jak to rozwiązać?

    Jak Pan wyobraza sobie wciagniecie w koszty rozlanego piwa, ktore jest juz w
    kosztach zakupu ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-02-28 15:54:24
    Od: RySZARd <s...@s...pl>

    użytkownik netu Mariusz Dusza o adresie e=mail d...@k...chip.pl w dniu
    czw 28. luty 2002 15:27 na grupe pl.soc.prawo.podatki naskrobał....

> [...]
    > ałych dostaw . Jak wprowadzić to w koszty, co z vatem . Jak to rozwiązać?

    Możesz przeksięgowac te XXX litrów z "towarów handlowych" do "kosztów"
    protokołem likwidacji.......ale po co?
    ja prowadze restaucacje i nigdy tak nie robie szkoda pisania
    tylko raz gdy spaliło mi się 6 szkrzynek to pisałem protokół likwidacji
    w wyniku firmy i tak to nic nie zmienia. dochod i vat zostaja bez zmian

    ------------
    pozdrawiam
    RySZARd
    ------------

  • 4. Data: 2002-02-28 21:41:41
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Jak Pan wyobraza sobie wciagniecie w koszty rozlanego piwa, ktore jest juz

    Ale "trzeba coś z nim zrobić" !
    -:)
    Problem (prawie) ten sam co z gwarancją - co do gwarancji
    spróbuję obejrzeć jak to wygląda, IMHO bez problemu odliczyć VAT
    i w koszty.
    Piwo... Na tym jest akcyza, prawda ? W tej samej ustawie ? ;)
    Ale *zdaje się* że zasada nieodliczania od strat dotyczy
    tylko akcyzy :), też trzeba by sprawdzić...

    >+ Boguslaw

    Pozdrowienia, Gotfryd