  • 1. Data: 2006-02-24 09:40:23
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne i pit11
    Od: Adam <a...@w...pl>

    błednie wyliczyłem i zapłaciłem ubezpieczenie zdrowotne dla
    pracownika(błąd programu płatnik a ja nie zauważyłem) w roku 2005,
    zrobiłem wiec korekte w roku 2006

    czy teraz w pit11 uwzglednić tylko to co rzeczywiście zapłaciłem w 2005?
    czy uwzglednic tez korektę?

  • 2. Data: 2006-02-28 19:40:47
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne i pit11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Feb 2006, Adam wrote:

> [...]
    > zrobiłem wiec korekte w roku 2006
    >
    > czy teraz w pit11 uwzglednić tylko to co rzeczywiście zapłaciłem w 2005? czy

    Zakładając że kwota była zgodna z błędną deklaracją to IMO tak.
    Skoro odlicza się składki *zapłacone*.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)