  • 1. Data: 2005-03-19 20:01:44
    Temat: trzy firmy
    Od: "MARZENA" <k...@i...pl>

    Witam,

    mam pytanie. Jestem zatrudniona na umowe o pracę i zarabiam więcej niż 800
    coś tam ( dokładnie nie pamiętam ). Dodatkowo przyjęłam w ubiegłym roku
    kilka umów zleceń.
    Patrzę na przyslane PIT 8B i one się różnią. Jednen zleceniodawca
    odprowadzali za mnie skladkę na ubezpieczenie zdrowotne pozostali nie. Czy
    powinni??

    Kolejne pytanie mam odnośnie rozliczenia rocznego przez program Jupiter2004
    firmy Elfim. CZy jest ok? czy zawiera jakieś blędy jak Rzeczpospolitej bo
    jestem w również w szkoku jak kolega który parę postów niżej napisał, że
    przyjdzie mi zapłacić sporo : (

    Pozdrawiam
    CZekam na wieści
    Marzena

  • 2. Data: 2005-03-19 20:07:51
    Temat: Re: trzy firmy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MARZENA wrote:
> [...]
    > Patrzę na przyslane PIT 8B i one się różnią. Jednen zleceniodawca
    > odprowadzali za mnie skladkę na ubezpieczenie zdrowotne pozostali nie. Czy

    na pewno zlecenie, a nie o dzieło?
    generalnie przepisz tak jak jest.

> [...]
    > jestem w również w szkoku jak kolega który parę postów niżej napisał, że

    ściągnij sobie z www.pity.pl i nie zastanawiaj się czy działa dobrze,
    czy źle.

  • 3. Data: 2005-03-19 20:36:25
    Od: "MARZENA" <k...@i...pl>

    > na pewno zlecenie, a nie o dzieło?
    > generalnie przepisz tak jak jest.

    Umowy zlecenia.

    Marzena

  • 4. Data: 2005-03-19 21:25:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MARZENA wrote:

    > Umowy zlecenia.

    bez kwot to nic się wydumać nie da.
    Moze któreś policzyło kwotę wolną od podatku niechcący a pojedyncze
    umowy były na niskie kwoty i na zdrowotne niewystarczyło.
    Różnie może być.

    Ja bym się nie przejmował, tylko przepisał tak jak dostałem,