  • 1. Data: 2009-01-08 20:26:06
    Temat: towar w 2009, fv z 2008
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Witam!

    Odebrałem właśnie towar, a wraz z nim fakturę wystawioną w grudniu. Co
    ja z tym powinienem zrobić (zas. ogólne z VAT)? Remanent już zrobiony,
    więc nie widzę możliwości wpisania w księgę w grudniu. A VAT? Do grudnia?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.net.pl

  • 2. Data: 2009-01-08 20:27:47
    Temat: Re: towar w 2009, fv z 2008
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 21:26:06 Piotr NetExpert

> [...]
    > ja z tym powinienem zrobić (zas. ogólne z VAT)? Remanent już zrobiony,
    > więc nie widzę możliwości wpisania w księgę w grudniu. A VAT? Do grudnia?

    Towar do KPiR wpisujesz z datą otrzymania towaru, a VAT - najpewniej
    z datą otrzymania faktury(chyba że się łapie na jakiś szczególny przepis)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek