  • 1. Data: 2002-09-11 10:43:08
    Temat: torby na zakupy
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy torby na zakupy do sklepu z odzieza nalezy potraktowac jako koszt
    reklamowy, i wystawic fv wew., czy jako pozostaly koszt?

    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-09-11 10:53:23
    Temat: Re: torby na zakupy
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kinga" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Czy torby na zakupy do sklepu z odzieza nalezy potraktowac jako koszt
    > reklamowy, i wystawic fv wew., czy jako pozostaly koszt?
    >
    > pozdrawiam Agnieszka

    ja mysle sobie, ze to sa po prostu opakowania, wiec pozostaly koszt...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-09-11 11:04:36
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Kinga" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy torby na zakupy do sklepu z odzieza nalezy potraktowac jako koszt
    > reklamowy, i wystawic fv wew., czy jako pozostaly koszt?
    >
    > pozdrawiam Agnieszka
    -------------------------------
    Spotkałam się z interpretacją że torby do opakowania zakupinego towaru jeśli
    posiadają informacje o firmie sa
    reklamą w świetle vat ( logo adres ).Niestety nie pamiętam kiedy to czytałam
    ale napewno w Biuletynach Gorzowskich.

  • 4. Data: 2002-09-12 10:09:15
    Od: "ktp" <k...@a...net>

> [...]
    jeśli
    > posiadają informacje o firmie sa
    > reklamą w świetle vat ( logo adres ).Niestety nie pamiętam kiedy to

    i właśnie dlatego wiele sklepów torby
    "bez logo" daje za darmo, a torby "z logo"
    sprzedaje za jakieś 5 czy 10 gr - wtedy
    odpadają kłótnie z USem ileż to taka torba może być
    warta i jaką wartość przyjąć na potrzeby
    "sprzedaży reprezentacyjnej"

    pozdr
    KTP