  • 11. Data: 2004-04-28 10:10:37
    Temat: Re: to jest KOMPLETNIE nienormalne - NIP gdzie leży prawda ?
    Od: "bach" <n...@n...no>

    > Zgadza się, w tym przypadku US jest bardzo upierdliwy, ale tak na prawdę
    > zawinił pracodawca! Na szczęście wwiększości US takie zgłoszenie przyjmują
    > bez mrugnięcia okiem. A tak z ciekawości jaki to US jest taki
    > praworządny???

    Pierwszy US w Gdańsku ( ul. Na Stoku)

    Chyba wyślę im to listem poleconym, chociaż pamiętam
    że kiedyś czytałem że dają odpowiedź "Brak danych płatnika",
    ale nie zaszkodzi sprobować.

    dzieki za odpowiedzi

    --
    pozdrawiam Bach
    www.bach2k.republika.pl

  • 12. Data: 2004-04-28 11:01:20
    Od: "bach" <n...@n...no>

    Dzwoniłem dziś do US i przyznali ze skladajac z zeznamiem rocznym
    moge wystapic o nip nie wpisujac nic w rubryce E (a w wczesniej
    nie wpisywac nigdzie nip-u - tz. w pit). Wpadlem
    teraz na taki pomysl : do konca kwietnia (chyba) mozna skladac zeznania
    roczne, wiec moze zlozyc teraz :) , chociaz na tym zeznaniu nie bedzie
    nic - bo jeszcze nie pracowalem. Chce je zlozyc tylko po to zeby zlozyc
    z nim razem NIP3. Czy takie cos przejdzie ?

    --
    pozdrawiam Bach
    www.bach2k.republika.pl

  • 13. Data: 2004-04-28 13:38:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Apr 2004 17:37:26 +0200, "bach" <n...@n...no> wrote:

    >Chciałem złożyć formularz o nadanie nipu, jednak powiedzieli
    >mi w US ze musi byc wypelniona rubryka E - "Dane podmiotu za,
    >pośrednictwem którego przekazywany jest formulaż" i nie przyjęto
    >mojego wniosku.
    Postepowanie Urzedow Skarbowych w tym zakresie jest rozne w roznych
    regionach kraju. Szczecin - daja NIP komu popadnie. woj. pomorskie
    (cale, bo dowiadywalem sie w Izbie Skarbowej w Gdansku czy Gdyni - nie
    pamietam gdzie) - daje tylko za posrednictwem pracodawcy i Izba
    Skarbowa potwierdza ze jest to prawidlowe dzialanie, natomiast
    dzialanie US w Szczecinie uznaje za nieprawidlowe.

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 14. Data: 2004-05-06 11:52:41
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote:
    > Użytkownik KrzysiekPP k...@o...pl ...

    > Tak mówi ustawa o NIP, ale w praktyce wygląda to różnie. Ja osobiście nigdy
    > nie spotkałem sięz Us który by nie chciał przyjąć NIP-3 identyfikacyjnego,
    > ale wiem ze takie US są. Spróbuj przesłać pocztą, albo powiedz że
    > pracowałeś tylko miesiąc i juz nie pracujesz, albo że chcesz NIP bo za
    > miesiąc będziesz rozpoczynał DG i wolisz numer już mieć, bo potem bez nipu
    > ciężko prowadzić DG.

    Ktos na p.m.s. pisal ze go wyslali po NIP,
    jak chcial zaplacic akcyze za sciagniety z .de samochod po 1.05...

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-