  • 1. Data: 2003-09-28 12:45:57
    Temat: taxi
    Od: "carta" <n...@o...pl>

    WKURZAJĄ MNIE CI TAXIARZE!

    30 wrzesnia maja zablokowac wiekszosc miast!
    pytam dlaczego:
    -mają miec lepiej niż kazdy prowadzący dzialalnosc gospodarcza i nie miec
    kas?
    -dlaczego maja odpisy wieksze niz kazdy bo siegajace 70% ceny kasy i to od
    razu na konto, normalna firma 50% i odpisuje sobie w kolejnych miesiacach??
    -dlaczego Pan rencista wojskowy (czytaj majacy 35 lat) jezdzi na taksowce, a
    jako ze "niby" nie przekracza dozwolonego limitu dostaje rente! -
    - a po zatym nie wiem czy wiecie ale taxi to najlepsza pralnia pieniedzy,
    sam taxiarz mi to kiedys w Wawie powiedzial... kto go skontorluje ile kursow
    jezdzil i gdzie, a tak zawsze moze powiedziec ze wille ma bo jezdzil dzien i
    noc
    dlatego TAXIarze boja sie kas!

    wiem że sa emeryci ktorzy sa biedni i dorabiaja na starych fiatach....
    szkoda mi ich ale 90% taxi dobrze stoi. emeryci powinni miec po prostu taką
    emeryture aby nie musieli dorabiac.

    moje pytanie dlaczego taxiarze maja byc lepsi od kazdego prowadzacego
    dzialalnosc gospodarcza???
    na starcie dostali od Ministra wieksze odpisy,przsuniecia... malo im????
    a kasa kosztuje nie tak jak mowia 3000 zł, tylko 1800 z czego okolo 70%
    oddaje US.

    dosc................... sory za dlugi text

  • 2. Data: 2003-09-28 13:24:00
    Temat: Re: taxi
    Od: "Czarek" <c...@s...onet.pl>

    > WKURZAJĄ MNIE CI TAXIARZE!
    (...)

    Nie tylko ciebie. Ale tak ogólnie, to zobacz jak bardzo są solidarni.

    > wiem że sa emeryci ktorzy sa biedni i dorabiaja na starych fiatach....
    > szkoda mi ich ale 90% taxi dobrze stoi. emeryci powinni miec po prostu
    taką
    > emeryture aby nie musieli dorabiac.

    Zgadzam się z tobą całkowicie, ale powiedz to Millerowi i Hausnerowi, to cię
    wyśmieją.

    > moje pytanie dlaczego taxiarze maja byc lepsi od kazdego prowadzacego
    > dzialalnosc gospodarcza???

    Nie powinni być lepsi. Zgoda.

    Czarek

  • 3. Data: 2003-09-28 17:20:14
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    mnie także

  • 4. Data: 2003-09-29 00:21:08
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 28 września 2003 o godzinie (14:45:57) napisano:
    c> WKURZAJˇ MNIE CI TAXIARZE!

    c> 30 wrzesnia maja zablokowac wiekszosc miast!
    c> pytam dlaczego:
    c> -maj? miec lepiej niż kazdy prowadz?cy dzialalnosc gospodarcza i nie miec
    c> kas?
    (...)
    c> dosc................... sory za dlugi text

    Ech, znowu ktos zamiast domagac sie, by wszyscy mieli tak jak Ci, co
    maja lepiej, to woli ciagnac wszystkich w dol, zeby wszyscy mieli zle.
    Moze byc gowno, byle kazdemu rowno... Co za mentalnosc. :(((

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 5. Data: 2003-09-29 04:52:11
    Od: "Nicolka" <n...@p...onet.pl>

    Gdybyś była Taxiarzem inaczej byś mówiła. A WY co? 19% podatek dla
    wszystkich? Też Wam mało? Taxiarze z reguły sa na ryczałcie.....

  • 6. Data: 2003-09-29 04:53:00
    Od: "Nicolka" <n...@p...onet.pl>

    Ech, znowu ktos zamiast domagac sie, by wszyscy mieli tak jak Ci, co
    > maja lepiej, to woli ciagnac wszystkich w dol, zeby wszyscy mieli zle.
    > Moze byc gowno, byle kazdemu rowno... Co za mentalnosc. :(((

    POPIERAM!