  • 1. Data: 2006-02-15 10:08:43
    Temat: suma zdrowotnego od grudnia do grudnia
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    w ubiegłym roku postanowiłem nie kredytować ZUS i wpłaciłem składkę za
    grudzień już 27 grudnia

    proszę o potwierdzenie, jeśli ktoś liczył, czy mogę odliczyć w sumie
    1866,7 zł

    pierwsza wpłata w styczniu 2005 za grudzień 2004
    ostatnia w grudniu 2006 za listopad i grudzień 2005

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2006-02-15 11:23:27
    Temat: Re: suma zdrowotnego od grudnia do grudnia
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    plusz wrote:

> [...]
    > 1866,7 zł
    >
    > pierwsza wpłata w styczniu 2005 za grudzień 2004
    > ostatnia w grudniu 2006 za listopad i grudzień 2005

    Nie chce mi się liczyć czy to napewno 1866,70 zł, ale możesz odliczyć
    wszystkie składki zapłacone w danym roku, w tym zapłacone przed
    terminem i zaległe. Oczywiście jeśli chodzi o zdrowotne to 7,75%
    podstawy a nie 8,5% (8,75%)

  • 3. Data: 2006-02-15 11:28:38
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dsv2vb$hfv$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): jureq z adresu <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystkie składki zapłacone w danym roku, w tym zapłacone przed
    > terminem i zaległe. Oczywiście jeśli chodzi o zdrowotne to 7,75%

    super odpowiedź na temat :))))
    jak policzyć to wiem
    ale zawsze warto sprawdzić, czy gdzieś nie popełniłem błędu - szczególnie,
    że strona ZUS nie działa i sumy podstaw nie mogę sprawdzić

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2006-02-15 12:17:35