  • 11. Data: 2007-01-26 23:11:59
    Temat: Re: struktura sprzedaży
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Jan 2007, dropzone wrote:

    > kol. 10 (RS VAT)

    Idzie o "rejestr sprzedaży"?
    To skąd wiesz, co mam w kolumnie 10? :O
    W przypadku VAT (całkiem rozsądnie!) nie ma "obowiazującego wzoru".

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-01-27 11:01:42
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-01-2007 o 00:11:59 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Idzie o "rejestr sprzedaży"?
    > To skąd wiesz, co mam w kolumnie 10? :O
    > W przypadku VAT (całkiem rozsądnie!) nie ma "obowiazującego wzoru".

    Jak to nie ma??????????

    Prokop&michalczyk mają wzór, a jeśli masz inne to KKS na d Tobą wisi ;)

    :D

    pozdr

  • 13. Data: 2007-01-27 13:02:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > Weź może tę ustawę w garść ;) (albo na ekran), co?
    > I nie tłumacz że ciężko się czyta, bo wiem :] (mi też).

    Przebrnąłem :) Fakt, teraz znalezienie czegoś będzie łatwiejsze.

    Nie przypuszczałem, że u ustawie o PDoOF znajdę np. sformułowanie
    "układ scalony" :)

    pozdrowienia
    a.

  • 14. Data: 2007-01-27 22:10:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Jan 2007, Wemif wrote:

    > Nie przypuszczałem, że u ustawie o PDoOF znajdę np. sformułowanie
    > "układ scalony" :)

    Mawiają że człowiek uczy się całe życie :)

    pzdr, Gotfryd