  • 1. Data: 2003-01-02 19:04:04
    Temat: stawka podatku zryczałtowanego?
    Od: "kiriakos" <k...@p...onet.pl>

    Chcę si zdecydować na zryczałtowany podatek dochodowy. Zajmuję się handlem -
    wiadomo 3%. Ale oprócz tego współpracuję z firmą dla której wyszukuję
    klientów , nie wystawiam faktur za towar i nie staję się jego właścicielem.
    Uzyskuję tylko od swojego zleceniodawcy prowizję. Jaką stawkę będę płacił?
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku
    pozdrawiam
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-02 20:38:25
    Temat: Re: stawka podatku zryczałtowanego?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    kiriakos <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wyszukuję klientów , nie wystawiam faktur za towar i nie staję się
    > jego właścicielem. Uzyskuję tylko od swojego zleceniodawcy prowizję.

    No jeśli to pośrednictwo dotyczy hurtu to 17% ,ale sprawa jest jak zwykle
    dyskusyjna-co to znaczy hurt.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-02 20:46:21
    Od: "kiriakos" <k...@p...onet.pl>

    Nie, odbiorca jest ostateczny czyli detal.
    kiriakos

  • 4. Data: 2003-01-02 21:16:26
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    kiriakos <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie, odbiorca jest ostateczny czyli detal.

    Ważne jest jeszcze co to za rodzaj towaru lub usługi.Najlepiej przeczytaj
    uważnie Ustawę o ZPD.Znajdziesz ją na stronach rzepy w serwisie
    prawnym.Ja się poddaję

  • 5. Data: 2003-01-03 19:53:17
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Jacek wrote:

    > No jeśli to pośrednictwo dotyczy hurtu to 17% ,ale sprawa jest jak zwykle
    > dyskusyjna-co to znaczy hurt.

    Zaraz - to usługi pośrednictwa handlowego już nie wywalają z ryczałtu????

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =